Arbetarbaksmälla

Arbetandets stora nackdel är den helt bisarra trötthet man drabbas av så fort ledigheten sätter in. Möjligtvis att reservkapaciteten håller ett träningspass enbart på grund av en människas stora viljestyrka som kan brukas när det verkligen behövs. Men SEN. Ohmygod. Om någon såg mig nu skulle de förmodligen tro att jag var nyligen hemkommen från en tremånaderRoskildefestival. Det är så det känns och jag är hungrig som hade jag varit på festival och levt på dansk fulöl och pastamedtomatsåssomärdetendajagkanlagapåtragiakök. Min låtlista till kvällens Smålandsspelning är sju låtar lång och varar i 35,8 minuter. Det är illa det. Snart måste jag utsätta mig för lördagens andra dusch eftersom jag inte kunde hålla mig från att gå och lägga mig med blött hår förra gången. Synden straffar sig MINSANN.

Gårdagenkvällen bjöd på mycket trevligheter. Emma, Festistortkollektivmedmycketgodis, Halvgrym Hoegaarden på Ölcaféet, KB och NATTBUSS. Kb hade artonårsgräns och det märktes vill jag lova. Men jag tycker det är lite vackert att även småbarnen har blivit tillräckligt stora för att få ut och leka med dom stora människorna. Brorsans gamla klasspolare flirtar med en. HAHA. Jag kommer ju ihåg hur de såg ut på dagis. Mycket lustigt.

Till alla er som befinner er i Lund denna kväll men inte vet vad ni ska ta er till kan jag bara säga: Om det är en lördag på året man ska gå till Smålands nation så är det denna. Kom och dansa med klubb uniform!


Kommentarer
Postat av: emma

nu är spellistan från igår upplagd - kolla om det stämmer, vi skrev ju inte upp hela titlar alltid, om det fattas att det var nån remix eller så, jag tror du ska kunna ändra i inlägget med! pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback