It's going to be a hard weekend my dear

Det plågade nästan livet ur mig att gå innanför portarna på USiL denna eftermiddag. Jag trivs som tusan of course men jag trivs ännu bättre i solen på en gräsmatta. Något som jag däremot trivs sämre med är långtidsensamhet och undersysselsättning varför jag kommit överens med KAVA om att jag ska ha mina två första introduktionsdagar där i helgen. Jag gillar ju pengar också.
Det var precis en man som avled här. Han var typ "frisk" för ett tag sen. Konstigt hur det kan bli. Men allt det där med döden känns så odramatiskt när jag själv befunnit mig nära den. Känner inte alls att jag skulle vilja gå in och titta på  honom. En död människa är faktiskt mer ospännande än en död.
Det är jobbigt att inte ens se fram emot att komma härifrån och hem eftersom det innebär att jag måste sätta mig skriva på brevet med ansökan om etiskt tillstånd för min och Annas bebis. På måndag kväll kommer jag vara glad över att ha överlevt och full som ett arsle på ett glas vin post-utmattning. See you there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback