Det blir bättre med tiden.

Den här bloggen är något av det ointressantaste i hästväg just nu för att använda sig att ett mycket märkligt språkbruk. Anledningen till det är att mitt liv är särdeles intressant för tillfället och lägger grund för att jag absolut inte har tid att sitta här och dega. Mycket häng med J, har det blivit, nästan jämt känns det som. Bra med bekantskaper som är arbetslösa och absolut inte har tid med något annat än att hänga. Mycket pyssel med lägenheten är det ständigt och det känns som att det kommer vara så för alltid. Mycket ångest över att jag ännu inte börjat träna igen sedan jag åkte ut på min tågluff för en helfvetiskt lång tid sedan vilket innebär att färden till och från jobbet blir extra lång då jag utmanar mig att cykla istället för att ta busskrället. Imorgon är jag leeeedig och ska ägna mig åt måleri, västrahamnenhäng och fint häng med Kak och Ponny. Nu ska jag tvätta mig smutsiga, svettiga kropp och sen krypa ner i sängen i mitt fina VITA rum och börja läsa en fin, bra bok för att några sekunder senare inse att tankarna snurrar för mycket och att jag lika gärna kan sova istället.  

Kommentarer
Postat av: ida

jag vet inte riktigt hur det blir med malmöfestivalen, fast jag och lisa-lo snackar om att sticka dit på lördag. men inget är bestämt? själv då? puss

Postat av: ida

vi hörs absolut om lördag. får se vad som händer helt enkelt.
tyvärr jobbar jag på fredag. typiskt!
puss på dig!

2007-08-15 @ 20:57:44
URL: http://idamariag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback