En bedrift

Idag har jag i brist på tid att tillbringa på Friskis och av lust att utmana mig själv cyklat både till jobbet i Lund och tillbaks till HEMMET i Malmö. Det var nästan en baggis, nästan. Men med tanke på att det faktiskt ska orkas jobba åtta och en halv timme däremellan krävs det att det är en nästanbaggis för att jag ska slippa all eventuell skam till följd av att stupa mitt i blodsockerkontroller och nattskjortspåtagningar.

I övrigt känner jag mig mycket stolt över att redan så här efter åtta dagar i nya bostaden ha tagit tag i att flytta min hemförsäkring. Dessutom saknar jag Emma som är bortrest över allt för lång tid så att jag tyvärr måste ringa och terrorisera henne flera gånger om dagen med dumma frågor och oviktiga  och viktiga ärenden. Jag vill ge henne världens största tårta. Eller öl. Om hon var här skulle hon själv få välja.

Kommentarer
Postat av: emma

oh darling tårta! jag saknar dig med! är hemma hos ida i sundsvall i hennes helt fantastiska hus! där snackar vi byggabopyssel! kan vi inte flytta ut till ett hus på den norrländska landsbygden istället?

2007-08-08 @ 22:26:35
Postat av: ida

det var skitbra igår! hoppas att ni är nöjda! puss

Postat av: ida

i fredags blev det en hemmakväll för min del, för mycket vin under flera dagar i veckan + jobb hade tagit ut sin rätt:) igår var alexandra, en kompis från kristianstad, och hälsade på och det var himla kul. men det var rejält segt på jobbet idag! ikväll har jag träffat karro och ingrid, en kompis som bor i london. skitmysigt. och imorgon ska jag äntligen klippa mig. är väldigt pepp. ska träffa mamma en sväng också såklart. hoppas att det går framåt i lägenheten. längtar efter att få komma och hälsa på! puss

2007-08-12 @ 23:29:54
URL: http://idamariag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback