Final!

Idag är förhoppningsvis och förmodligen sista dagen jag och Anna kommer behöva ses för att uppsatsarbeta. Inte för att vi tycker det är jobbigt att träffas, men för att det är så himla frustrerande att behöva bry sig om uppsatsen mer. Snart har vi flosklat så att det står oss upp i halsen och all ytterligare text som tillkommer känns helt oviktig. När jag läser uppsatsen tycker jag att det känns som att läsa "bästauppsatsen", haha. Jag är helt övertygad om att alla som läser den kommer häpna över våra forskningsresultat. Eller inte. Men ändå, fint. Idag ska jag träffa min chef för första gången som min chef, sist var hon en eventuell chef. Idag när jag går in på MAVA kommer jag veta att det är min framtida arbetsplats.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback