Jag har fått jobb!

Redan för en vecka sedan blev jag på en och samma dag erbjuden två stycken vikariat på olika avdelningar på Akutkliniken i Lund. Eftersom jag hoppades lite att KAVA som jag varit på i sommar också skulle erbjuda mig det lät jag bli att tacka ja till något av dem. KAVA ville ha mig men hade inte plats för mig, tyvärr. Fast jag börjar bli rätt nöjd med att inte behöva konfronteras med så mycket bajs och kräks varje dag som man måste där. Min arbetsplats från och med den 1 februari är MAVA, en medicinsk akutvårdsavdelning på USiL som jag redan praktiserat på. Jag är så himla nöjd. Det är så himla verkligt nu.

Kommentarer
Postat av: Malin

grattis till jobbet (:

Postat av: Bettie

grattis! :)

2007-12-18 @ 20:08:05
URL: http://www.bettiesgalleria.com/blogg
Postat av: Junitjej

Vad kul att du har fått ett jobb! GRATTIS!!

2007-12-18 @ 20:08:33
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: blekingska-jenny

men gu va KUL! grattis till jobbet o examen o grejjer!

2007-12-20 @ 20:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback