Så jävla svennigt alltså

Det där med mellandagsrea, och så jävla konsumtionskaotiskt missbruk att hysteriskt börja handla ännu mer grejer efter allt man måste ha inför julen. MEN. ilikeit, kan inte säga annat och eftersom jag inte köpte fler än fyra julklappar till tre personer i år (inte på grund av snålhet, jag tjänar ju feta lönen snart ju) så kände jag att jag rent världspolitiskt hade rätt att göra av med några tusenlappar idag. Och my God var jag går på handlarnas plan för att få mig i fällan. Av de saker jag ansåg mig helt nödvändig att äga var det ta mig tusan få som var på REA, resten bara fanns där, infrontofme och jag kunde inte säga nej. Nu är jag svarta pumps, blå blus, röd väska, svart väst, svart tröja med vit mönster rikare. Dessutom finafina träningskläder som är julklapp från modern. Which means att jag inte på riktigt är dess konsumtionshora. Sambon har köpt vårt nyårsbubbel redan, i vår familj vet vi vad som ska prioriteras. Även en dvd har införskaffats. Om någon vet hur man ska få sin gamla hederliga vhs att acceptera den nya familjemedlemmen var vänlig hör av dig snarast, jag förväntar mig tidernas största gräl.

Kommentarer
Postat av: ann

jag tror mig kanske veta hur ni ska kunna koppla ihop videon och DVDn. jag har så själv. ni behöver nog dock en antennsladd att koppla mellan och sen kopplar ni DVDn till TVn med scart(?)-kabel.

2007-12-28 @ 18:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback