äntligen hälg

169134-1

Det är tur att jag och Anna är på samma nivå vad det gäller det mesta här i livet. Vi lever i symbios skulle man kunna säga. Dagen gav oss mer kunskap i hur man lagar morotssoppa än vad vi vill med vår uppsats men vi är lika glada ändå. 
Idag har jag förgyllt min fantastiska bersåsamling (kan man kalla det en samling trots att man inte på ren svenska samlat ihop sakerna var för sig utan köpt dem som en hel kollektion?). I början av hösten crappade jag mina ideal en smula och valde vegetarianismen före veganismen. Keson och bekvämheten före sojamjölken och den ständiga jakten på ätbara saker. Med vegetarianismen kommer även möjligheten att tillåta sig själv att äta ägg. Och ett ägg utan en äggkopp är ju faktiskt ett halvt ägg.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback