happy valentine

Underbart med högtidsdagar som endast existerar med syfte att få en redan överkonsumerande befolkning att konsumera ännu mer. Under februari månad konsumeras 30 miljoner gelehjärtan förpackade av Samhall. Det är för mig en gåta varför det konsumeras ett enda, det finns ju miljontals sorters godis som är sjukt mycket godare. Men likväl slinker dom ner när den gulliga Samhallspersonalen som jobbar i cafeterian på min skola räcker fram ett litet paket med tre små hjärtan i.
Idag blev jag och Anna färdiga med projektplanen till vår c-uppsats-to-come. Vi har slitit vårt hår de senaste dagarna och tyvärr sagt många mindre trevliga ord bakom vår handledares rygg för att hon pressat oss att ändra och ändra och ändra trots att vi bara vill släppa igenom den. Men NU. We love Siv. När vi läser igenom alla andras projektplaner blir vi inte lite självgoda och tycker att vi är nästan färdigdisputeradei jämförelse. Antar att det är en avancerad självbevarelsedrift för att känna att det varit värt besväret OCH för att vi ska känna att vi orkar tänka tanken att färdigställa uppsatsen.

Ikväll ska jag och Emma ha R.O.M.A.N.C.E med curry, rödvin och konsert på Mejeriet med världens bästa
Jason Molina. Vi är helt övbertygade om att Mejeriet aldrig har skådat så många snygga män samtidigt som det kommer göra ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback