Nästan som ett äventyr

Vardagsäventyr. Att inte riktigt veta om man kommer komma fram till skolan eller fastna i en lavin på vägen. Omgivningen lika tom och öde som under stora och viktiga sportevenemang. Alla butiksbiträdens uppmärksamhet på Nova Lund i eftermiddags eftersom jag och Anna var de enda kunderna. Är det det som kallas personal shopping?
Kvällen har hittills bestått av möte och min kvällsmat av en gräddbulle, två singoallakex och några nävar Ahlgrens bilar. Nu bygger jag på det med knäckebröd och te. Fullgott näringsintag, bättre blir det knappt.
Vem har bestämt att alla tvkanaler ska lägga alla dåliga program just på torsdagkvällen? Och vem har bestämt att DC++ ska utformas så att jag absolut inte begriper mig på hur det fungerar? Jag hatar myskvällar framför tvn som inbegriper att jag stänger av tvn efter två minuter och fastnar på aftonbladet.se istället. Eller ska man behöva vara kreativ jämt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback