Someone is calling my ears

Jag ska aldrig mer dricka alkohol. Känns det som. Jag vågar inte summera för mig själv hur högt intaget blivit totalt den här helgen och tröstar mig med att jag inte rökt en enda cigarett. Känns som en smärre tröst nu och det enda spännande som kommer inträffa under den här dagen är att jag ska försöka krypa iväg och handla lite mat. Alkohol är verkligen extremt dåligt för kreativiteten.
Fredagen var förfest hos Anna (om hon inte hade haft pojkvän hade nog folk börjat tro att vi hade en love affair) och utgång på popnästet, mitt hem, blekingska. Efterfest hos Anna med ännu mer alkoholhets, jag förstår inte varför jag aldrig byter ut alkoholen mot vatten som andra människor. Det slutar med att jag somnar i Annas säng. Glamoröst.
Igår var det fest hos darling
cree. Vuxenfest med bål och allt. Verkar som att det blir obligatoriskt med åren. Sen var det KB för helahela slanten. Jag orkade ända till klockan fyra och jag funderar på att ge mig själv diplom. Mycket snygg folk var det där men som vanligt har jag alldeles svårt att välja och kommer hem tomhänt. Kommer hem helt enkelt. Men vad är väl en man mot en falafel met halloumi och nattbussen hem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback