hjälp, jag har blivit en yuppie.

Jag vet att det är ett begrepp som begravdes med 1900-talet men det finns inget annat som beskriver MIG just nu. Nej, jag har inte skaffat portfölj, inte heller någon 5-kilos bärbar yuppie-telefon eller börjat tuppera luggen. Men jag har som av en händelse och utan att tänka mig för solat solarium. Av ingen särskild anledning alls. Im going downhill. Att spärra in sig själv i en pyttegarderob i 16 minuter och lyssna på Orup, vad ska man kalla en sån företeelse? Nu kan jag åtminstone skylla på att det var Anna som stod för originalplanen och jag hängde på, men vems idé kommer det vara nästa gång? I november solades det i och för sig också vid ett par tillfällen men då hade jag den förestående balen som skäl, att jag ville bli av med ränderna på ryggen. Några såna svepskäl existerar dock inte idag. So help me God. Bränd hud luktar dock litelite gott. Lite sommar. Liiite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback