I said kiss me you're beautiful

Vad kan möjligtvis bli en bättre början på dagen än lite godspeedyoublackemperor-vinyl och kaffe? Dead flag blues ger mig totala rysningar.  Jag vill bli postrock i mitt nästa liv. Torsdagskvällen innehåll lite av varje. Både sånt jag skäms över och inte skäms över. Kanske mest sånt jag skäms över på olika sätt när jag tänker efter. Du är vad du äter måste ju vara världens obehagligaste program och Anna Skipper lär ju vara världens obehagligaste person, ändå.. Jag vet inte om man borde gett sig själv i nyårslöfte att skrota all dålig tv. Tror det hade varit en bra idé och nu är det ett helt år tills man får chansen att lova sig det igen. Sedan. När Anna Skipper gett oss denna veckas evangelium ang. allt vad totaläckliga näringsdrycker heter var det dags för nästa skamföreteelse. Att skriva in stundentsånger i datorn. Ja. jag vet hur illa det låter. Studentsånger. Och jag som en gång i tiden vägrade befatta mig med detta helvetesavskum. Nutiden är annorlunda. Studentengagemang kan göra vem som helst sinnesförvirrad och personlighetsförändrad. En av mina stora livsuppgifter för närvarande är att vara med arbetet att utveckla en ny sångbok för Blekis räkning. Mitt mission när jag valde att vara med var ta bort allt sexistiskt, rasistiskt och allt med ulf lundell (faller iofs under kategorin "sexistiskt") och jag tror att jag lyckats ganska bra. Sååå, saker jag gjorde igår som jag inte skämdes över. Jag drack en kopp te när jag var färdig med sångerna. DET skäms jag inte för. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback