Inom ett ögonblick

Helgen kom och helgen gick. Jag har inte varit hemma sedan i fredags och det är det här som är den stora charmen med sommaren; att allt plötsligt är lite möjligare och lite lättare och att röra sig mellan folk och städer är det stora vackra. Det enda jag saknar är solen och havet.
Fredagen var förfest med människor från olika hörn som brukligt är på sommaren, ihopskrap av dem i någon slags närhet som för tillfället inte flytta landet. Debaser bjöd på grym musik och snygga människor.
Lördagen gav mig den vackraste klänningen jag ägt, bortsett från min alldeles egendesignade och mammasydda balklänning. Det är enm Rodebjerklänning som varit dyr men som nu var överkomlig. Vi börjar greja DJ-grejen utan så mycket stök och bök och 4,5 timmar med endast två av oss känns som tjugo minuter.
För att göra helgen till en större turne byttes Malmö mot småstad, modern har brutit armen och jag hatar ensamheten långt mer än vanligt så en söndagskväll i Lund hade kännts som döden.
Klockan ett börjar jag jobba och denna vecka mina vänner, kommer verkligen sätta mig på prov,  min enda lediga dag är imorgon.

Kommentarer
Postat av: emma

hello love. jag pratade med akelius idag, jessica är tillbaka på torsdag så då ska jag ringa och prata med henne så ska det nog lösa sig ganska omgående! hoppas hoppas! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback