Internetdöden

Det kom, det segrade, det föll. Internet har aldrig haft en sån liten del i mitt liv som nu. Inte sedan den tiden då päronen begränsade aktiviteten genom 30-minutervaromdagensendrarviutsladden. Jag orkar inte ens surfa runt på Aftonbladet.se som jag kunde tillbringa hurlångtidsomhelst med att slösufta på innan, trots att jag inte ens visste vilka hälften var eller brydde mig särskilt mycket om myggepidemier i övre Norrland. På sätt och vis är det skönt, på sätt och vis är det inte det. Plötsligt vet jag inget alls om vad som händer i mina vänners liv och UNIFORM-utbudet blir lidande. Nästa gång vi spelar är den 8 augusti på Debasers uteservering och tills dess är det bäst att jag har riktigt tråkigt någon kväll så att sökandet kommer igång igen. Mankanjufaktisktintespelasammalåtarmerännågragångerinnanmanåtminstonesjälvkräkerpådem.
Idag var jag och Emma och skrev på kontraktet till den nya lyan. 84 kvadratmeter fantastiskt samboskap att se fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback