Testdriving

What its like to live in Malmoe. K och K i sin frånvaro innebär att det finns en lägenhet med galna katter som står alldeles tillgängligt för oss som tycker att Lund är cp, eller för dem som kanske tycker att deras egen lägenhet är jättejätteliten. Jag har hittills ägnat dagen åt frukost-tv och frostiesflingor vilket jag inte ätit sedan barnsben då kompisars föräldrar bjöd på det till frukost, mina egna tyckte det var alldeles fel mat för ett barn att äta sockrade flingor. Sedan blev det film som sig bör när det är hellofashit-väder ute. Breakfast at Tiffanys stod för underhållningen och en av katterna låg på magen och mös och gjorde mig alldeles varm så jag somnade till ett tag.

Igår lagade jag och MINBLIVANDESAMBO skitgod thaicurry sen blev det promenad och två Geisha-glassar till vänskapspris och finfin öl på Debasers uteservering. Thats what life's about when you're living it.

Kommentarer
Postat av: emma

så himlans jäkla härligt! pusspuss

2007-07-05 @ 21:36:48
Postat av: emma

ja det är väl lugnt tycker jag! dom kommer hem på onsdag har jag fått besked om. laga mat ikväll? josefin var på med. hoppas det inte ska regna resten av livet bara... puss

Postat av: emma

ja. shopping imorgon. jag vill handla fina saker.
tåget låter verkligen som bästa alternativet idag, polisen avråder folk att ta sig till malmö per väg. helt stört. sommar? i don't know...
fick inte tag i akelius idag men två namn som jag ska försöka prata med på måndag. vi får hålla tummarna då. nu mer jobb...

2007-07-06 @ 13:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback