Tillbaks till vardagen

Som på inget sätt liknar den alldeles vanliga vardagen., men ändå. Lund är öde och tomt som sig vanligt är den här tiden på året. Inte ens barnfamiljerna syns till eftersom vädret får varenda ledig kotte att hänga i diverse köpcenter istället för att äta glass på Stortorget eller Lomma beach. Min vardag är inte en skola, ej heller en vardag i hasorna på en sjuksköterska. I hasorna på någon annan befinner jag mig dock för att på måndag kunna vara en alldeles självständig undersköterska med helthelt eget ansvar. Dessutom får jag använda flex-klockan för första gången någonsin och jag känner mig sååå stor. Den 26 juli orsomething kommer jag få min första månadslön någonsin, det kommer inte vara stor men den kommer att vara älskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback