Väldigt snygg, väldigt tråkig

Så mycket det har snackats om vikten av att utmana sig själv tänkte jag att Debaser igår var tiden då jag skulle sluta spana börja snacka. Så många gånger jag har närmast stirrat ut diverse vackra män men låtit det sluta just där. På grund av o-pall och feghet. Dags att vända vinden nu, sluta leva livet på halvfart och drömma om allt det där jag önskar att jag gjorde. Och nu vet jag. Att just denna man som i fantasin blev till världens trevligaste i själva verket var stora sömnpillan. Allt som kallas socbidrag och musikfascism går bort och han uppfyllde båda kriterierna. Själv vann jag två saker av mitt infall att för en gångsskullsnacka; självförtroende att göra det jämt och hela tiden; att faktiskt tycka att jag själv är intressant i jämförelse med andra puckon. Nattbussen hem kom som en blessing.    


Kommentarer
Postat av: scarface (kusin)

haha..gogogo
dom snyggaste kan även vara väldigt tröttsamma i sängkammaren. ibland är det bäst att bara titta..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback