Bratislava och jag ar frisk

Ibland blir saker precis som man vill. Tro det eller ej, det kommer handa aven dig en dag. Pragdoktorn gav mig precis ratt meducin och nu borjar jag kanna mig som samma gamla jag igen. Det ar helt fantastiskt och jag lovar mig som vanligt efter ett tillfrisknande att jag ska vakna upp och vara lycklig for varenda dag jag far vara frisk resten av mitt liv. Det brukar funka typ i tva dagar. Resan hit fran Prag var saklart forsenad sa flickan pa taget som jobbade i tyskland men kom fran osterrike missade sitt bytestag trots att det fanns marginaler pa mycket. Det ar sa det ar att aka tag. Allltid. Man blir valdigt medveten svensk sahar. Man pratar med ALLA sina medresenarer, israelen som reste runt med sin sonson och visade honom det europa han sjalv jobbat i som guide i mangamanga ar. Medhostelenarerskan som lamnat australien for forsta gangen sen barnsben da hon kom dit barnsben. Nu reser hon runt i europa ensam jattelange och kan inte komma hem for hennes bostad ar ockuperad av folk som lanar den. Jag far fortfarande inte dricka alkohol sa hittills ar en ol pa Hamburgs centralstation den enda alkohol vi fatt i oss. Imorgon tar jag min sista antibiotikakur for i Tjeckien kor dom en tablett om dagen i tre dagar istallet for tva om dagen i tio dagar. Kanns osakert. Idag at vi forresten det forsta lagade malet mat sedan i sondags, det smakade ljufvligt.  Gradde, ost och pasta is all you need.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback