Nu kan det snart inte bli bättre

Det dära livet. Jag kommer med väldigt stor sannolikhet utöka Malmöstad med ännu en nyinflyttad invånare i juli!!!! Jag och min blivande sambo, den fantastiska Emma, var och kollade på värsta schyssta galna färgexplosionslyan. Den ligger i "döden", Malmös utifrån fulaste hus. Det ser ut som ett sjukhus alt. ett charterhotell utifrån. Det har skjutdörrar. Men vi kommer ha utsikt över Debaserkön och KB-kön in case it kommer krypande runt hörnet. Hallen var grön, vardagsrummet var svart, ena sovrummet var svart/lila, det andra var rött. Köket var stort och vitt och fint. Badrummet var handikappanpassat med stödstång vid toaletten och extra stort badkar. Man kan vara två. Ingen kan bli gladare än jag. Lund, I spit on you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback