Sommaren har tagit sin början

Skolan är overandout. Sista tentan någonsin spikad och jag kan numera skryta med att jag prickat in alla på första försöket. Även matten som krävde alla rätt, slå det om ni kan!
Emma ska få en fin present och jag har ett alldeles nytt ForexVisaelektronkort. Min säng är lika skön att slumra i as ever, Karin en lika underbar vän och fina sms lika vackert att få som det alltid är. Anna räddar min ooriganiserade vardag och nu ska jag snartsnart lämna in den slutgiltiga stötestenen för min tid i Lund. Den stora uppsägningen. Min och Emmas lya kommer inte vara vår juridiskt förrän om lång tid när jag befinner mig i Köln orwhatever. Take a chance on me I say. This is just a lot of bullshit, I tell you. 
Jag gillar att springa men mest gillar jag att lyssna på musik varför mina motionspass alltid fördröjs en timme, rätt låtar måste gås igenom för att finna rätt stämning. En lång runda är lite mer att komma med men en kort runda är lite mer att ta i på. SPRINGA.
Ida är en darling. Så himla fint att inte alltid behöva känna att Lund är ensamstad. Ibland är den bästa staden. Idas vänner bästa vännerna efter mina. I sommar blir det Liseberg för hela slanten om allt går enligt planen.
Öl är en darling och sena telefonsamtal om Carolina Gynnings vara eller icke vara lika så. Min säng är en darling och Feist har fortfarande inte svarat.

Kommentarer
Postat av: ida

du är verkligen också en darling. tack för igår!
jag minns inte om du kunde eller inte ikväll? eller skulle du till malmö? jag blev så full igår.. hehe. ganska gött ändå. vill du hänga med och hänga på uteservering ikväll så bara hör av dig.
puss love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback