Fy fan för mig min svikare

Ikväll hoppade jag av Blekingska nationens seniorskollegium. Alla saker som ska få plats i mitt liv framöver och alla 24 timmar som vägrar bli några till. Jag orkar inte ens tänka. Det går inte att börja ett nytt jobb och inte jobba. Borgarna skär ner och om ett år vill jag ha ett jobb. Det gäller att redan nu visa vilka goda kvaliteter jag har att erbjuda den svenska sjukvården. Jag känner mig dock som det största jävla arslet den här sidan Atlanten. Nationen som det redan går dåligt för och alla människor som får göra det jag inte längre vill göra. Och dom är ju inte direkt oupptagna heller. Men jag vill inte att varenda timme av min vakna tid ska vara fylld av stora MÅSTEN och jag vill inte bränna ut mig året jag fyller 30. Så är det bara.
För övrigt har jag nog fått i mig fyra gånger antalet rekommenderade kalorier på en dag. Mycket chokladbanankaka blev det på mötet och många skivor av min alldelesalldeles nya fina Wästgöta klosterost har det också blivit. Men nu är jag rund och glad mitt i all misär åtminstone. 


Kommentarer
Postat av: ida

sounds like a plan. vi får hålla varandra uppdateradre alltså. som du säger är det ju bra mycket roligare att träna två. då skulle jag kunna träna alla veckans dagar. nästan.

jag tycker inte alls att du ska ha dåligt samvete för att du hoppat av seniors. jag tycker att det var helt rätt gjort. klart att du ska satsa på plugget och praktiken nu sista tiden. dessutom kanske du kan få en kväll över någon gång, och det kan ju vara lämpligt med tanke på att stressen och pressen knappast blir mindre när man väl bara jobbar. tänk inte att du är taskig nu, utan tänk vad du ställt upp innan. och att vissa människor är reella übermänniskor kan ju faktiskt inte vi andra hjälpa:)

Postat av: Anonym

men wow! date minsann! du får berätta hur det gick. lycka till som fan! puss puss

2007-03-22 @ 14:58:15
Postat av: ida

yes, det var jag. det är så himla störigt när erns uppgifter försvinner. men men. det var ju synd att det inte funkade. men se det positivt. det är ju faktiskt fredag idag. puss

2007-03-23 @ 07:54:07
URL: http://idamariag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback