Jag kan inte andas

Min fina blekingskalya som jag för ett år sedan nästan älskade till döds får mig numera att kvävas. Det känns som att väggarna ska ramla över mig.
Tillbringade söndagen hos lovely Karin i Malmö och hade lust att kedja fast mig. Aldrig mer återse Lund. Allt är överspelat, korridorsfest i lördags upplevdes som tonårsfesterna för sju år sedan. Studentlivet är över. Jag blir paralyserad av min tillvaro, det är inte ens trevligt att vara hemma och ledig längre. Jag vill vara ledig och hemma någon annanstans. I Malmö. Jag är ledsen Lund, men jag hatar dig.
För övrigt. Söndagshäng är det nya svarta. Så himla mycket trevligare att äta pizza med vänner än pizza ensam. Det här måste bli tradition.

Kommentarer
Postat av: emma

ja! ja! flytta till malmö!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback