Sommarjobb!

I think it's fixed. Förhoppningsvis kommer det bli mycket tarmar för mig i sommar. Eller, det blir med mycketmycket stor sannolikhet mycket tarmar för mig i sommar. Har varit på KAVA ( kirurgisk akutavdelning) idag på intervju och jag tror att Birgitta föll för mig. Om hon inte får veta på omvägar att har är psykopat så kommer hon bli min chef i sommar. Jag tror jag ska se till att göra mina fyradagars praktikveckor till sjudagars sjukhusveckor ett tag, introduceras, så jag kan börja gå in timmar sen. Jag är peppad på att jobba och det har ta mig tusan aldrig hänt innan. Jag kommer dessutom ha den sämsta lönen någonsin. I love sjukhus.

Kommentarer
Postat av: emma

ojojoj. du måste verkligen älska them hospitals? vad hände med att man ju jobba ska resten av livet? men det är klart. ett jobb som man faktiskt tycker är kul, som dessutom genererar lite inkomst, det är ju inte fel! bara det inte blir sjudagarsveckor som i att du aldrig är någonannanstans än där, och alltså inte kommer till mig i malmö!? puss

Postat av: ida

jag vet, det skulle vara guld. men jag tror nog att jag får det. jag snackade med chefen ganska länge och det verkade som att lisa-lo sålt in mig bra. hoppas hoppas. då blir det massa sommarhäng. åh, så härligt! förresten, går du någonsin på några medelpass på friskis? jag är ju en glad anhängare av dem, så det kunde ju vara kul att ha en träningsdate någon dag!

2007-03-21 @ 16:17:33
URL: http://idamariag.blogg.se
Postat av: cree

jag ska försöka pricka in ett tarmåkomma i sommar, bara för att testa dig.

jag hör av mig ikväll! (vi ska vara på lillith kl 22 och kanske en timme framåt)

2007-03-24 @ 18:14:05
URL: http://cree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback