Oh my gosh!

DebaserDebaser. Detta för Malmö alldeles nya fenomen. Stockholm knows the deal already. Dom siktar högt men hamnar ganska lågt. Har inte fattat att det handlar om att sälja sig att öppna nytt. Att få folket på gatan att känna att det är nästan gratis att gå in. 100 spänn hit och 120 spänn dit, det ska ju kosta max 60! Om dom inte går med förlust så ska jag ge upp min bana som PR-konsult. Igår var tiden inne för Uniform att slippa betala och få lov att hänga där ändå. Frälsa de få Malmöbor som dök upp trots allt. 5 timmar musik sammanlagt. De sista 1,5 timmarna ville vi bara att det sista skrapet kunde halsa ölen och gå hem så vi också kunde göra det. Och bara 500 pix fick för besväret, dålig timlön må jag säga. Men nu ska vil skaffa oss en par riktigt bra hörlurar som alla riktiga DJs har, så "Luren" får vila lite. 
Vi är inga tekniker alls. Stundtals katastrofala övergångar mellan låtarna men jag tror att vi lyckades frälsa världen i alla fall. I think the love us. The people from the street.  Och det bästa av allt är att VI älskar oss. Jag, Kerstin och Emma har helt enkelt sjukt bäst stuk någonsin. Iknowityouknowit.

image19

Lilla Luren i Stora Världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback