This is the good day

Min kropp börjar återhämta sig. Förmiddagen ägnades åt en fantastisk sommarpromenad i Lunds gröna hagar, tyvärr var jag väldigt kissnödig den största delen av tiden vilket gjorde den till en ofrivillig powerwalk.  Korv Stroganoff is the latest shit  i mitt liv, särskilt med massor med krispig vitkål, förtärandes i solen så dagen fortsatte med det.
Nu är det treveckorminusendag tills jag och Karin säger farväl Falkenberg och drar söderut. Idag har vi kollat upp samma tre-fyra resmål i italien, kroatien och ungern framochtillbaksframochtillbaks utan att en endaste gång komma fram till varför de var dåliga alternativ. Att de var dåliga alternativ berodde antingen på att de hade bristade hostelutbud och endast hotel i dyr-klassen eller att det tog ett dygn att ta sig dit. Vi tog mellanalternativet som var enkelt att ta sig till, hade hostel men förmodligen mat i tryffel-klassen. Bara.
Kvällen fortsätter i softishanda, jag ignorerar skolan totalt idag, kommer knappt ihåg vilken utbildning jag går.
Red Sparowes(us) och Tephra(de)  spelar på inkonst. EMO. Men det har blivit så mycket dans på sistone så nu är det minsann dags att bruka lite allvar.

Kommentarer
Postat av: emma

hello honey. de har varit och tittat nu. verkade inte överförtjusta, och ville inte ens säga att de kunde ge
besked om en vecka, så jag vet inte vad jag ska tro. men vi skulle höras i alla fall. får se vad som händer. suck. pusshej.

2007-05-22 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback