I love fredagar. särskilt.

Det är något visst med lugnet som infinner sig inom mig när jag kommer hem och helt kan koppla av tvångslivet ett slag. Bara tänka på allt roligt fint som är planerat i helgen och allt roligt fint som kommer hända utan att det planerats. Det som brukar bli det finaste av allt. Jag försöker dessutom peppa på en söndag ifred från helvetesgapet som gästar mig stundtals, och de enklaste medicinen mot det är folkölslördag alternativt sofflördag. Jag skulle kunna tänka mig vilket som. Ikväll är det dock inte återhållsamhet som gäller, Ellen Allien, allas vår elektroprinsessa gästar inkonst och tvingar mig till ytterligare ett brott mot principen "aldrigmerinkonst". I know she's worth it. Möjligtvis att jag och Em börjar fila lite på vad som kommer bli tidernas tjusigaste badrum. Jag vet att ni kommer bli avis. Och jag vet att ni är avis på att jag kan bestämma mig för att gå och träna om en liten stund utan att för den sakens skulel behöva bestämma mig för att utsätta mig för jordensundergångsvädret som råder utanför.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback