Jag behöver inte tala själv denna dag.

Det har love redan gjort så här kul har vi haft ikväll. och bara 200 kronor fattigare är matkontot. Hur fantastiska är vi egentligen? Tvätt har det blivit till på köper och för första gången någonsin har jag strukit ett klädesplagg utan att på något sätt ha för ambition att ta det på mig direkt efteråt utan endast för att direkt efteråt hänga in kläderna i garderoben. Kanska det att göra med att 24-årsdagen står för dörren inom kort och jag känner för att tjuvstarta lite på ålderssysselsättningarna redan nu.

Förutom att ägna mig åt matlagning en masse spills min tid mest med denna sjukt spännande bok: Shantaram. Det är faktiskt på heder och samvete helt omöjligt att sluta läsa. Jag är till och med sugen på att ta med den på bussen imorgon bitti men jag inser hur illa min rygg kommer tycka om mig om så skulle ske. I like my back och vill att den ska tycka om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback