Om vardagen bara kunde sluta finnas ett litet tag

Jag har inte tid med den. Varje helg en bubbla av glädje. Varje söndag iofs ett hål av tomhet med ändå. Min bakfylla sitter inte i huvudvärken men i hormonreglagen. Alkoholen lägger beslag på må-bra-hormonerna så här i efterhand. Om inte Emma fanns skulle allting vara ganska svart. Men nu finns hon och då blir det burgare och pommes med lillasysteryster och Kerstin.
Höstrekord i utgång. Tre Debaserbesök samma vecka, i närmast oslagbart. Två gånger fin middag samma helg med drinkar och så jävla mycket skratt. Helt oslagbart.

Imorgon kommer mobilen väcka mig med en spark i huvudet klockan 0545 och jag kommer bli plågsamt påmind om att livet inte alls bara är roligt. Praktik och läskig intervjusituation. Jag vill ha fredag hela veckan. Tack.

Kommentarer
Postat av: teresa

tack liza ^^
mm, så länge man bor hemma i ödemarken kommer man väl ha nytta av det, sen blir det nog ett farväl med körningen några år.
då ska man kanske jaga efter den skivan så att höstmörkret inte blir allt för jobbigt..
kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback