Sakta men säkert en uppgång

Min sinnesstämning klättrar uppåt. Jag orkar inte förakta mig själv så mycket mer nu. Det enda jag kan göra är att lova mig själv att försöka förändra mitt beteende och uppmuntra mig själv till en annan slags självkontroll. Ingen annan lyckas ju med det konststycke som jag nu sett till att fixa galant två gånger på alldeles för kort tid.
Igår befann jag mig på säkert avstånd från alla möjligheter att tappa bort grejer i okontrollerbara ögonblick. Emma, Mimmi och hasselbackspotatis gjorde lördagkvällen till en säker vinnare. Film, godis och popcorn vaggade oss till sömns så att vi vaknade utvildade och fulla av energi, tillräckligt för att transportera oss till friskis för hårt kroppsarbete på denna veckans vilodag.


Kommentarer
Postat av: ida

haha.. jo, det går bra! idag blev det en 12,5 timmes arbetsdag. puh! det ska nog lösa sig, det här:)

härligt att se att du fått upp hoppet om dig själv igen:)

puss darling

2007-11-12 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback