Lost for one week.

Bloggen har hamnat i skymundan när allt annat lagt beslag på min tid. Bråk med Comviq som till slut  gett mig besked om att jag den 11 oktober kommer få tillbaks mitt liv, a.k.a mitt gamla telefonnummer. TIlls dess får jag stå ut med kontantkort som gör att jag varken kan skicka fina bilder till folk från utomlands eller ringa folk i utomlands. sjukt dålig service.
Gårdagen var således en utomlandsvitelse om så bara av den grad att var köpenhamn vi talar om. Man kan nästan kalla det för en förort till Malmö, så när är det dit. Eftersom uniform är inkonsthatare av rang (kan möjligtvis omförhandlas den dagen vi själva står för fiolerna) krävs det en del arbete för att kunna uppleva godbitarna ändå. Igår var det mode selektor som fick köpenhamnsborna och deras ditresta vänner att svettas på VEGA. Resten av kvällen var tyvärr casual random techno som man skulle behöva en eller ett par svampar för att uppskatta.
Idag har inga aktiviteter förutom stilla horisontalläge, äta och surfa ägt rum, precis som brukligt när man somnade först klockan kvartisjupåmorgonen. Emma är på fest. Jag har min egen technogfest. Jag vet inte vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback