Ni kan aldrig gissa vad jag har hittat im min egen ficka!

Igår hittade jag utan skattkarta eller annat redskap the secret way to friskis. Eller så hemlig kanske jag inte ska kalla den, det var ju till och med skyltat. Men på jakt efter tvättstugan i husets källare vilken låg flera labyrinter bort (tvättstugan alltså, syftningar är inte min starkaste språktävlingsgrej) hittade jag en öppen dörr rätt in i receptionen. När jag bokade min tvättid hörde jag musiken från längst in i gymet där dom stora killarna och tjejerna har tyngdlyftartävlingar och spänner sig för varandra och alla andra. "Idag kör jag bara biceps och sen går jag och solar, vi ses imorgon". Alltså. Jag behöver inte ens ha ytterskor på mig när jag ska gå och träna för jag kan gå bakvägen I.N.O.M.H.U.S. Jag bor alltså i kyrkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback