ANNOUNCEMENT

Det är vid sådana här tillfällen jag önskar att jag var lite intressantare att läsa så att fler hade haft nöje av att läsa min blogg och således kunde ta del av vad jag nu ska meddela. Jag är inte längre ägare av en fin, orange, glittrig mobiltelefon med ditt nummer i telefonlistan. Den försvann troligen någonstans mellan 78e och 79e ölen igår på Jeriko. Trots idogt letande vägrade den att ge sig till känna så det fanns inte mer att göra än att låna telefon av kompis DJn och ringa telenor och spärra abonnemanget klockan 03.12 inatt. I hate when that happens. Sist jag på ett freudianskt vis förlorade min telefon för att hitta en anledning att skaffa en ny var det samma visa. Maria ringde sin pojkvän i Sthlm efter en våt utenatt i Lund klockan 02.30 och fick honom att spärra VISA och telenorabonnenmanget. Dags att växa upp Liza.  

Kommentarer
Postat av: ida

fan vad segt! ingen chans att få tillbaka den antar jag? vilken trist historia! jag tycker väldigt synd om dig. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback