Första gången sedan bronsålddern jag kommer hem ensam en lördagnatt

Sambon befinner sig inom någon slags illegal verksamhet som brukar kallas någonting med en färg inblandad, mer vågar jag inte säga. Annalove, min favoritkursare och uppsatspartner har åkt hem med bussen efter att under sin i stort sett första utekväll i Malmö ha besökt både inkonst OCH debaser. nu undrar säkert ni hur det kommer sig att inkonst överhuvudtaget blev aktuellt men jag skyller på grymt bra marknadsföring från deras sida och ett svagt ögonblick från min egen. Nu är jag forever övertygad om att inkonst är förlorat under alla omständigheter utom möjligtvis uniformmöjligheter. Debaser erbjöd ingen frälsning det heller, men åtminstone slapp man panikångesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback