Inspirationslöst

Jag börjar känna framtiden, de långa arbetsdagarna och den enorma kvällströttheten. Egentligen skulle jag vilja sitta här och lägga upp bilder på skitfina islandshästar men jag orkar inte. Kvällen har dock burit med sig idel fina aktiviteter i trötthetsdimman. Helhäng med Kak för första gången på evigheter, crepes med champinjobstuvning, kaffe, promenad och grey's anatomy. Nu har hon avlägsnat sig och här sitter jag och väntar på att sambon kan komma hem så att vi kan ruinera oss på alla skitjävla räkningar som ska betalas. Och idag berättade samma K som jag lagade crepes med att Skånesatanstrafiken ska höja de hutlösa busspriserna ännu mer. Jag vill kräkas på alla borgare och deras farsor.

Kommentarer
Postat av: ida

det blev inställt för jag var tvungen att åka hem. long story, men lite familjetrassel. så det är uppskjutet.
dejten var med en snubbe som heter magnus och är journalist. visade sig vara överlägsen och lillgammal och absolut inget för mig. skulle inte, under några som helst omständigheter, ens kunna tänka mig att hångla med honom.
fan, oktoberfest låter ju kung! tyvärr tror jag att jag får hålla vad jag lovat och sticka till sara istället. men inget är skrivet i sten än så länge. för att använda ett rätt så hyfsat klyschigt uttryck.
vad hittard u på i helgen då?
puss

2007-09-29 @ 10:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback