På praktik

Är det avdelningsmöte just nu. Jag ska egentligen hålla på med skolarbete och jag SKA försöka om en stund men hittills har det bara blivit yahoo.se, facebook.com och blogg.se. När man står ut med så mycket tråkigheter som jag göra hela dagarna (i fredags satt jag så samma stol i tre timmar direkt efter att jag kom till min praktikplats och läste en obegriplig statlig rapport om demenssjukdomar) så får man faktiskt PASSA PÅ att roa sig när tillfälle ges. I eftermiddag blir det dessutom ännu mer obegripligt jobbigt, tråkiga uppgifter att lösa då jag och Anna ska ses över en kaffe och staka ut framtiden för den lilla bebisen Uppsatsen. Tur att jag och Anna har varandra. En sån jävla tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback