Its gonna work out well

Det där arbetslivet. Förra veckan sa P till mig "fan, du dominerar ju på avdelningen!, det går ju hur bra som helst. " Det är precis vad jag vill höra så här i början. Att jag inte är en smärre katastrof som borde stoppas undan på en gammal dammig vårdavdelning för 95åringar. 

I övrigt: Min dator är på inte ens varje dag och vid fall av aktvitet framför skärmen så varar denna i max en halvtimme. Jag försöker hänga med i litteratursvängen istället. Bilda mig. Jobba ihop pengar och så, det viktigaste av allt. BEACH '08. Det har börjat på riktigt nu, arbetet. Igår promenad och joggingtur, idag cykeln till jobbet och ingen födelsedagstårta  till eftermiddagskaffet. Det känns som en bra början.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback