och så kom livet åter

och jag börjar så smått känna igen min hjärna. gårdagen blev en vilt berusad vind och jag och em var som en stor energifylld virvel på deep. somvanligt är inte klubblivet lika exalterande som jag väntat mig, dansa orkar jag inte göra i flera timmar och det slutade med att jag till och med blev suge på en cigg trots att det var evigheters evighet sedan jag slutade röka. malmö är litet och som vanligt är en fredag fylld av möten med tidigare k.o.m.p.l.i.c.e.r.a.d.e. relationer som jag inte orkar artighetsprata med. i vissa extra komplicerade fall inte ens hälsa på. jag gick hem och underhöll hårt arbetande kollegor på internet istället, jag tyckte dom förtjänade det.
skåne är ett helfvetesregnhål idag och jag ligger hemma hos mamma och blir matad med näringsriktig mat. så skönt att slippa ta hand om sig själv.
för att visa att jag, trots min tilltygade hjärna, är en vuxen människa gick jag (gå orkar jag alltid oavsett status) inom designtorget på vägen till tåget och spontanunnade mig en bok av
banksy. tyvärr följer denna dagen i övrigt de flesta bakisregler till exempel att tågresan var en historia av det nervöst lite svettiga slaget och att jag gärna skulle spöat tjejen som satt bredvid mig och på hemsk kristianstadsdialekt pratade alldeles för högt i sin telefon. skitunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback