Im not THAT old

Igår frågade en patient mig om jag var gift. "Eh, nej" svarade jag. "Nähä, nä jag har en dotter som också är ogift, det går bra det med". "Hur gammal är hon då" frågade jag. "53 år, ja, man kan göra många saker i livet istället för att gifta sig ju". Menar han att det inte finns någon möjlighet att hitta en kärlek efter 20 år fyllda? Tidigare under vårt samtal hade jag berättat att jag varit på Kanarieöarna nyligen, och då gubben fick veta att jag var singel frågade han "Var du på Kanarieöarna själv då?" Klart att man inte kan resa någonstans med någon man inte har sex med, det vet ju alla... Eftersom jag faktiskt VAR på Kanarieöarna själv var jag tyvärr tvungen att bekräfta hans tes. Skit också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback