Slöledigdagssushi

Med världens finaste Malena som vet precis how to di it the japanese stylee. Och så här fint blev det: 169134-35

Och ja, det är fisk och räkor i dom små liven. Jag kan liksom inte riktigt låta bli det nu för tiden. Vilket förfall tänker ni. Och ja, jag är inte helt överens med mig själv och kan inte till hundra procent legitimera varför. Det är bara alldeles för gott och jag har alldeles för lite känslor för fisk och jag försöker att bara stoppa i mig miljögodkänd fisk även om det inte alltid är helt hundra på det viset heller. Dessutom har jag fått uppleva en mättnadskänsla som inte är av denna värld. Och smartare har jag blivit också. Bli inte oroliga för att jag kommer stoppa kött från landlevande djur i munnen. Det kommer INTE att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback