Ge mig solen

Jag längtar. Hoppas på charter. Kanske Kanarieöarna, det vore så himla fint med sol och en vespa och sand och strand och massor av tid och kanske ingen tv eller kanske tv med spanska program och kanske jag och medelålders människor och barnfamiljer på grisfest, jag undrar vad vegetarianer erbjuds på grisfest "original and best" och tänk att få bli solbränd det är det bästa, det sämsta är att det försvinner på två dagar så fort jag kommer hem, lite dåligt är även att jag inte kan boka förrän kanske dagen innan, alltså på söndag, för jag vill åka på måndag eller tisdag nästa vecka, jag skulle gärna boka nu bara för att ha det gjort, nu kan jag ju fega ut och tänka "jag har det bättre här, i tryggheten" men trygghet innebär väggklättringar och en önskan om liite kortare dagar, för jag har ju så dåligt fantasi. Idag gick jag till havet för fjärde gången på tio dagar, en lång lång runda som tar ett par timmar, men det kan jag inte göra varje dag för då blir jag ju galen och får förmodligen jätteont i fötterna till slut, men det kommer jag få om jag åker iväg också för jag gårochgårochgår när jag är på semester, fråga karin, när vi var på tågluff gick vi mest av alla turister i hela europat bortsett från dem som var på pilgrimsvandring men dom räknas inte i samma liga av en naturlig anledning. Nu dog min hjärna men ni förstår, jag vill åka till solen.

Kommentarer
Postat av: ida

du bör nog åka till solen. det låter som att du behöver det:)

längtar till fredag!

puss älskling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback