I make my world spin

Because I have to. Dagarna fylls med träning och träning fylls med nya vetenskaper och nya metoder. Jag måste testa alla och se vilka som ger mig mest nöje och nytta. Springa, inte springa, gå snabbt, lyfta mycket, lyfta lite, lyfta många gånger, lyfta få gånger. Att få bo i samma hus som friskis är det bästa som hänt mig. Att få bo i en lägenhet som vi inte kan duscha i är det sämsta som hänt mig. Jag och Emma får duscha på Friskis vi, annars får vi svabba i en halvtimme efteråt. Och nej, det är inte våra egna hårbollar som ligger och skräpar i avloppsmynningen, och ja, vi har talat med vår hyrevärd. Men det är inte särskilt effektfullt om man säger så. En annan spännande sak med detta hus är att en fönsterruta flög i luften igår, den tillhörde lägenheten som ligger precis bedvid vår. Jag och Em värnar om vår omgivning och gick och knackade på. Inget svar. En kvart senare kom fyra stora poliser och en stor hund och knackade på. Vi berättade allt vi visste som värsta privatspanarna och en av dem gick in i mitt rum och kollade på hur fönstret såg ut utifrån. Sen gick dom och ringde på hos neighbour. Jag och Em satt klistrade vid ytterdörren, hon kikade genom titthålet och jag genom brevinkastet. En stund senare bröt de sig in i lägenheten och kom dragandes på grannen. Inte i handbojor dock, så roligt fick vi inte ha det. Vardagsdrama i Sveriges Chicago.

Kommentarer
Postat av: Fridah

Hejsan. Jag vill bara tipsa om en sak om du får tid över. I min blogg finns ett inlägg om unga tjejer och internetmobbning. Enligt mig är det något som måste upphöra. Även om det inte går. Läs iallafall om du får tid över. Kramar / F

Postat av: Fanny

Honey! Du inser att jag aldrig mer kommer att våga mig till Malmö nu väl? Nu är jag helt övertygad om att Malmö är fullt av psykopater och att inte ens ert hus är säkert. Hu!

2008-01-16 @ 12:02:02
Postat av: ida

du skriver så roligt så jag dör! puss

2008-01-16 @ 17:25:45
URL: http://idamariag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback