It's a party and it's miy birthday

Födelsedagsfrukosten den fina är uppäten om än inte lika smakfull som förra årets balkongfrukost i Marocko. jag har saknar Marocko i mitt hjärta hela veckan. Morgonen har varit alldeles fin med paket på köksbordet när jag vaknade och fint sms från em, världens bästa sambo i tell you. Rob smsade inatt och påminde om hur långt det nu var kvar till pension, tack för upplysningen. Katt gratulerar med att nästan kräkas på mig när jag satt vid köksbordet och åt frukost, istället för att torka av mig själv fick jag torka golvet. She's bilimic in some way, but still a cute dancing kittie-cat. Nu ska jag förbereda min födelsedagslunch som tidsödande till trots blir hasselback. bara hasselback, det är det enda mina smaklökar vill ha och dagar som denna finns det inget annat att göra än att lyda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback