Lugnt som i graven

Lördag förmiddag alltså. Jag vet inte hur många privata internet och smsärenden jag har hunnit med på jobbet hittills, det är en hel del. Charmen är att jag aldrig vet när jag vaknar vad som väntar. Och om ett par timmar när ronderna är över kan vilket kaos som helst råda. Gårdagen var festlös men inte komabefriad. Jag och pixie åt hasselback och glass tills vi nästan dog, kollade på kill bill. Ikväll blir det pensionärsparty som huvudpersonen själv envisas med att kalla det. Fint som snus vill jag kalla det.    

Kommentarer
Postat av: Pixie

galet.. tänk vi hade kunnat vara triss-miljonärer nu.. och äta lyx-schnitzel var dag.. fast då hade de inte varit lyx till slut.. och de vore ju synd så som vi uppskattade gårkvällens festmåltid..
;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback