antihypertonibehandling

sedan jag landade på lantgården igår morse efter en andra natts jobb har jag inte varit söder om norra fäladen. det är första gången sedan jag flyttade hit som jag inte känner rastlöshetens bojor tillräckligt starkt för att hitta en mission i södern. jag är ledig och har de senaste dagarna tillbringat mer tid i soffan än vår lilla familj gjort sedan den blev vår i februari. jag har pluggat ryska, läst filter, kollat på film med hugh grant -som trots att han gillar prostituerade gör mig ganska knäsvag-, samt letat musik till fetaste klubben evva´ :

DIAMONDS AND LOVING ARMS. På debaser malmö på lördag 13/6 22-03.  

nu ska jag som ytterligare blodtryckssänkande verksamhet cykla till malmö för upphämtning av rysslandsvisum samt uniformshäng. på vägen ska jag hälsa på lilla morfar som för första gången blivit kardiologpatient istället för ortopeddito, men med tanke på att söta gamla morfar är född 1920 är det snarare ett mirakel att han klarat sig från att ens dra på sig ett högt blodtryck. think positive. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback