helgens A-Z

Alldeles lagom mycket alkohol. det begreppet trodde ni inte fanns i mitt liv va?
Bad i Dalby stenbrott. naket. såg misstänkt fågelkikare på håll men valde att ignorera det
Cyklat 7 mil med söthjärtat.
Dramatiserat ganska mycket som vanligt, kanske inte en drottning men väl en prinsessa.
Engagerat mig alldeles för lite i valet men ändå lyckats rösta 20.57.
Fruktat döden trots att jag befann mig på behörigt avstånd med hjälp av ett rep.
Gräsklippning är livets lott. Ambitionen säger manuell, tidsramarna säger: glöm det.
Hängt alldeles för lite i Malmö. Time spended: zero.
Inte handlat mat en enda gång. Projekt "äta ur kylen -09" pågår fortfarande.
Jordgubbar!
Klättrat på klippor. Nästan som en koala. En moribund koala.
Lekt för lite med barn.
Mesat mig alldeles för mycket i sportaktivitet. Blivit tillsagd. Tyckt synd om mig själv.
Nästan intoxikerat mig på dippsås, som att 90-talet fortfarande bor i mig.
Ordinerat familjen en ny fin digitalkamera, vacker som en Ferrari.
Previet och minjabuditmutit är fortfarande nästan det enda jag kan säga på ryska.
Qurerat mig från arbetets inverkar på mitt metabola syndrom.
Rensat två ogräsor av tvåtusen.
Städat alldeles förträffligt mycket, nu ska det vara rent ända till jul.
Tittat på 8 kvinnor trots att jag trodde A skulle kasta ut den genom fönstret av förtvivlan när den strulade i början.
Underbara man
Vägrat träffa Roland på bilexpo vilket aldrig tidigare hänt.
Xamensfesterat.
Yrkat på sångförbud för underbara män. Det låter ändå alltid som en marschvisa.
Zlarvat med det intellektuella och pinsamt blottat mina okunskaper om slaget vid hastings.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback