fumar no.

om detta hade varit någon av sjukhusets datorer hade jag i en datumruta tryckt in i + tab och fått in 2009-05-31 21:57:26 därefter skrivit in rökstopp. nästan fånigt för någon som inte ens kan erkänna för sig själv att hon faktiskt börjat röka igen, men det är ju faktiskt länge sen jag aldrig tog ett bloss. närmare bestämt höll jag uppe i ettochetthalvtår tills veckan då jag träffade sweetheart och inte längre kunde motstå parfymerade cigaretter, för det är just sådana jag har ett behov av. tilläggas kan att A faktiskt aldrig tagit ett bloss i hela sitt liv, vilket är lite ironiskt. om det sedan handlar om uppkommen känslomässig instabilitet eller en starkare drift att njuta så mycket som möjligt av livet låter jag vara osagt. 
iallafall. senaste veckans nyförvärvade kännedom om min kraftigt försämrade kondition leder mig att ta till alla metoder jag kan för att fånga den igen. metmask lär inte fungera varför jag låter bli att ens testa fångslyckan detta. de 8 månatliga cigratterna jag röker är händerna-på-hjärtat inte den största boven i dramat utan snarare min tendens att njuta lite för mycket av livet och träna lite för lite. men inbillningssjuk som jag är kommer vilka placebometoder som helst fungera jättebra. om en vecka kommer det säkerligen tillkomma en klausul i slutarökakontraktet men tills dess är det nolltolerans som gäller. så var det sagt. tack. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback